Věda se zde spojuje s duchovnem

Tachyonizovaná Modrozelená řasa boduje !!! Otěhotnění za 1 měsíc užívání!!!

02.02.2019 20:18

 

Ahoj všem, požádal jsem o recenzi slečnu Ladislavu, která má vynikající zkušenost s Tachyonizovanou modrozelenou řasou, a trošku mně vychválila do nebe, z čehož jsem tak trochu v rozpacích....

Nicméně vložím to sem, ta zkušenost s řasou opravdu stojí za to.

 

Dobrý den, ráda bych se s Vámi podělila o můj příběh a doufám, že někoho bude inspirovat a i kdyby jenom jednomu z Vás pomohl, tak budu moc ráda. 
Moje nemoc začala nenápadně, ale jelikož své tělo dobře znám, tušila jsem, že něco není v pořádku.

Moje obvodní doktorka mi vůbec v ničem nepomohla, na žádné vyšetření, které jsem po ní chtěla, mně neposlala a zdálo se mi, že si myslí, že si vše vymýšlím. 
Bylo to tedy na mně, si pomoci sama. 
Hledala jsem všude možně a musím říct, že jsem ušla dost dlouhou cestu a neustále bylo vše bez výsledku. 
Můj zdravotní stav se nelepšil a k tomu se přidala ještě psychika z neustálého boje s mou nemocí.

Až jednoho dne jsem narazila na FB, kde lide děkovali p. Lukášovi Sehnalovi za to, jak jim pomohl s nemocí, se kterou se už dlouho potýkali a nikdo jim nedokázal pomoci. 
Psali své příběhy se šťastným koncem a mně konečně svitla naděje, že mi snad někdo konečně pomůže. 
Ihned jsem napsala p. Lukášovi S. a ještě ten večer mi přišla odpověď. 
Musím říct, že když jsem pak s p.Sehnalem telefonovala, byl neuvěřitelně milý a z jeho hlasu jsem cítila nesmírnou vyrovnanost, klid a ochotu mi pomoci.

Naordinoval mi léčbu a za 14 dni jsem byla téměř zdravá. 
A to jsem s tím bojovala téměř rok. 
Svěřila jsem se mu i s problémem otěhotnění, načež pokračovala naše spolupráce. 
Začala jsem na jeho doporučení užívat modrozelenou řasu a za dva měsíce jsem přirozeně otěhotněla. 
Ani jsem tomu nemohla věřit. 
S přítelem jsme totiž podstoupili 3 inseminace a vše bez výsledku.

Je to zázrak.

Díky řase se cítím i klidnější, v pohodě a moje těhotenství je bez jakýchkoliv problémů. Nyní jsem v 9. měsíci a dítě váží kolem 3kg. 
Modrozelenou řasu mohu všem jen vřele doporučit a těším se že i nadále budu s p. Sehnalem spolupracovat a tímto mu chci za vše poděkovat a Vy, pokud máte nějaký problém určitě se na p. Sehnala obraťte, rád Vám jistě pomůže.

Laďka

https://tachyon-ostrava.webnode.cz/news/modrozelena-tachyonova-potrava-pro-mozek/?fbclid=IwAR22mA4wgzgonT8fZVtxixXhyl1NTowWw5HlIwbomBpHJ17-jJIIlWXf_2A

Kontakt

Lukáš Sehnal

LS.LUCKI@SEZNAM.CZ

Frenštát pod Radhoštěm
www.alternativni-masaze.webnode.cz/
www.elektrosmog-ostrava.webnode.cz/
www.uzivamecds.webnode.cz

777 64 81 94

Skype jméno: Lslucki

Vyhledávání

"V tobě žije člověk,
který hledí ke svému Bohu tváří v tvář,
Je věčný a je v kruhu sedmi velikých duchů.
Je nadevším, co v tobě vzteklé je nebo ustrašené.
Vládne všemi silami horního světa.
Je pánem svého vlastního života,
vlastního zdraví a dokáže to i u druhých.
Nic ho nemůže překvapit.
Žádná nehoda nebo "náhoda" zaskočit.
Nemůže být uveden do zmatků.
A nic ho nemůže překonat.
Zná podstatu minulého, přítomnéh i budoucího."

(z pozmámkového bloku jednoho Velkého člověka, rok 1924)

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode