Věda se zde spojuje s duchovnem

Zkušenosti jednotlivých lidí, kteří užívali CDS

03.06.2013 09:54

Jelikož se výsledky léčby CDSkou začínají objevovat ve větší míře, budu zde průběžně publikovat nové výsledky a zkušenosti. Aktualizovat budu vždy začátkem měsíce.

 

Paní z Liberce, 30-40let, potíže se štítnou žlázou, výsledky od dr. jasné. Chronická únava ji trápila asi 8 let. Po nepřetržitém užívání CDS na 50-70ppm po dobu 2 měsíců jsou výsledky vpořádku a únava je pryč. Skvělý výsledek, co říkáte? Paní má trafiku a je tak nadšená, že leták, který ode mně dostala namnožila a dává je lidem do novin. CDSku používá doma na všechno, pro zvířata, podlévá s ní kytky, prý taky výborně prospívají...

 

Ve středu mně začalo pobolívat v krku. Ve čtvrtek se bolest rozjela naplno a bylo mi zle - angína. Začal jsem odpoledne s CDSkou na 70ppm. Pil jsem ji až do 3 hodin do rána + kloktání co nejčastěji 150ppm. V pátek rudo v krku, malátnost, uzliny bolestivé, cds 70ppm tekla proudem, kloktání 100ppm. V sobotu se už stav nezhoršoval, bolest mírně ustupovala, CDS stále na 50ppm, už bez kloktání. Dnes tj. v neděli už bolest v krku takřka žádná, jen ještě zarudlé, ale viditelně na ústupu. Uzliny zklidněné, až na malou bolestivost na pravé straně. Angína tedy na 5 dní, bez antibiotik. Miluju CDS, díky za ní. Jsme s ní schopní překonat opravdu mnoho nemocí a zdrav. obtíží, doporučuji vřele všem.

 

Je mi 17 let a dneska rano jsem zacal brat CDS proti angine (predtim jsem to nikdy nemel). Ted (19.22) me uz v krku skoro vubec neboli, akorat jsem velmi zahleneny a potim se jak mrkem - presne tak, jak to Lukáš Sehnal prepodvedel. Moje mama, zaryta zdravotni sestra, naprosto presvedcene a neuvazujice jine spravne reseni, mi koupila antibiotika. I pres veskery ohen, co jsem s ni mel, jsem si trval na svem a tak i udelal a muzu rict, vysledek dobry. Vazne strhujici. Pointa? Pokud tohle cte nekdo z tech, kdo CDS nikdy nemeli,>>> tak za me +1 pro CDS. <<<

 

Zpráva od léčené CDS na alergii na kovy.
Alergie to temer vzdala, tzn.,ze nepotrebuji prasek, vice jak 3x 1/2 za mesic. Minuly tyden se tu vyskytla chripkova epidemie a to takova,ze temer vsichni lide v mem okoli jsou na antibiotikach, ja jsem toho diky CDS usetrena,virus utocil na vsech frontach od bolesti prudusek,zanety svalu, urologicke potize az po suchy a bolestivy kasel. CDS uz po pul hodine zabiralo. Po trech dnech jsem z toho venku.
[23.4.2013 15:09:48] Ludmila Mala: Dosla jsem k zaveru, ze CDS je dost dobry, ale preci jen tam je neco navic, s cim se telo potyka, zrejmne chlor, musi se s tim vyrovnavat zaludek a ledviny maji o neco vice prace. Je potreba se naucit ridit pocitem komu co a jak nejlepe vyhovuje. CDS jsem si davkovala tak jak jsem sama citila potrebu a to prevazne vecer a na noc. Je to individualni,ale pro mne to byla doposud nejoptimalnejsi metoda.

 

Vynikající zkušenosti z cukrovkou - přišlo mi do mailu : Na cukrovku beriem lieky, ale stav sa stale zhorsoval. Cukor sa uz nedarilo udrzat v normale ani pri maximalnych davkach. o mesiac mi mali nasadit inzulin, ak sa to nezlepsi. CDS som miesal otcovi a popri tom som to pil aj ja. postupne na malej koncentracii 10, 25. namiesal som si dennu davku do litrovej flase a popijal +- kazdu hodinu. Ked sme davali otcovi 50, 100 tak som jednu davku vypil aby som vedel co to robi v zaludku a ci to bude znasat. Cez den som si miesal tak do 50, odhadom podla farby vody. Pomocou ventilu na flasi roztoku sa da pomerne presne odhadnut davka. Jeden strek do litra je 15, dva okolo 25, tri uz davali presne 50. Lieky ktore beriem zacali ucinkovat a dnes musim znizit ich davku, pretoze vecer som mal rekordne nizky cukor 3,3 a uz hrozila koma. Teraz si meriam cukor kazde 2 hodiny po jedle, a tiez vzdy ak zacitim priznaky nizkeho cukru. Vylieceny teda niesom, ale ratill som sa do normalu o ktory sa lekari snazia minimalne 6 rokov. S uzivanim CDS sa mi znizila aj vaha a to cca 3kg za 2 tyzdne. Prispel k tomu stres z choroby otca, ale aj viac pohybu v praci, ale myslim si ze CDS nieco v tele odblokoval a tuky sa zacali spalovat lepsie.
[9:37:25 | Upraveno 9:37:50] peter.home: bezne som si nameral cukor aj 16 , rano pred jedlom, aj ked som cely den nic nejedol, cukor sa drzal nad 12. dnes sa drzim medzi 4,5 - 6,5. 8 po jedle, co som predtym nikdy nemal.

 

z Emailu: Zdravím.Lektvar se osvědčil,průjmy zmizely a přitom to asi funguje.
Pošlete mi ještě litrovku.
Likviduji tím kožní karcinom a vidím to na ústupu.Kam až se dá zesilovat dávka?

 

Moje zkušenost s chřipkou a CDSkou. Chřipky se mi osobně vždycky zvrhly v zánět průdušek. Kašlal jsem i 14 dní a dalších 10 dní dokašlával a pokud jsem prodělal na konci rýmu, věděl jsem že se uzdravuju. S CDSkou na plnou dávku, kterou jsem nasadil, když jsem začal pokašlávat, mi všechno trvalo asi 9 dní. 2-4 dny z toho celkem slušná rýma. Pak konec. CDSku jsem užíval asi týden ředěnou 1:10 a vydatně vdechoval. Amálka pije CDS s jablečným džusem Hello, každou dávku namíchanou zvlášť (10ml CDS konc. na 1 deci džusu). Průběh kašle a rýmy rovněž podobný, bez komplikací a bez horeček. Tělo, nemusí ani zvedat teplotu. CDSku doporučuju všem do lékárničky a mít určitě láhev koncentrátu vždy po ruce. Je to velmi praktický nástroj, který použít když přijde jakákoliv nečekaná situace a s dětmi obzvlášť.

 

Muž 62 let, potíže s trávením, krev ve stolici. CDS nasazena v poměru 30-50ppm, více nesnesl, 14 dní a bez obtíží. Volala jeho žena, že CDS je úžasná a převratná chemická sloučenina a že za ni moc děkuje.

 

Paní 51let, problém - chlamydie. Po 10 dnech na poloviční než doporučenou dávku jsou chlamydie pryč, potvrzeno i lékařskou zprávou. Vedlejší účinek - zmírnění symptomů lupénky o 50%.

 

CDS skvěle zabrala na proleženiny tzv. dekubity, které omývali zředěným roztokem CDS. Dekubity se začaly zatahovat a zápach není cítit. To vše po několika aplikacích !

 

Další případ cukrovky, kdy se hladina cukru začala srovnávat na hladinu okolo 5. a dotyčný muž je nucen konzultovat další užívání farmak s lékařem.

 

První zkušenosti z aplikací CDSky jako bazénové chemie z praxe.

Místo chlorshocku jsem do venkovního bazénu vylil 2L CDS2000ppm. Tedy chlordioxid z 80ml chloritanu sod. a 80ml kyseliny citr. Bazén má 4m3 a na počátku byla voda v něm ponechána ať zezelená. Byla taky na stěnách slušná vrstva biofilmu, čili živého slizu. Po aplikaci chytla voda ještě žlutý nádech, takže to vlastně jako voda už ani nevypadalo. Aplikoval jsem na noc, po západu slunce, neboť jak všichni jistě víme, chlordioxid je fotosenzitivní a slunce jej z vody dostává ve zvýšené míře ven. Filtr zastaven. Ráno jsem vstal a nejprve jsem utíkal k bazénu. Voda byla kompletně bílá, jemně zkalená do mléčna. Ale jen jemně. Biofilm taky zbělel a na většině místech chyběl. Na dně usazen kal. Ten jsem vysál pryč, dopustil jsem trochu čerstvé vody, pustil filtr a za hodinu byl bazén připravený ke koupání. Takže CDS na bazén funguje skvěle , vážení. Jako udržovací dávky doporučuji aplikovat 0,3LCDS2000PPM/1m3vody. Od teď už žádné chlorové sračky ani projasňovače nemusíme do vody dávat a koupel bude vždy jen zdravá a ještě zdravější!!! Pro CDS zde opět 1 bod !

 

Skvělé zkušenosti s CDSkou, jak jinak přátelé! Paní volala, že je zdravá a cítí se dobře, CDS1 50ppm 20 dní - bez efektu. Cítila se zdravá i před tím, byla to preventivní dávka. Ale její pejsci se uzdravili! Veterinář se nestačil divit a velmi ho zajímalo čím to, že se i navzdory jeho snahám, zanícené a infikované psí ucho začalo hodně rychle zlepšovat. Aplikace večer 100-500ppm pár kapek psovi do ušního otvoru. Druhý den dopoledne kontrola u veterináře. Pes uspán a dělala se kompletní analýza bioprostředí v nemocném uchu. Zmizely kvasinky, prvoci, plísně a ucho čisté! Ještě na něm bylo vidět otoky a poškození zánětem, ale CDSka vyhubila všechno živé živící problém. Opět další bod pro CDS!

 

Neznám nic lepšího, než zavařování s pomocí CDS. Desinfekce sklenic před plněním je dokonalá! I nevařené sirupy, které jsou pouze s cukrem a citronem se nekazí. CDS je unikátní i na uchovávání vína, kdesi je ten dokument o použití Chlordioxidu ve vinařství a jednoznačně staré víno vede co se chuti, jiskry týká, před siřenými lahvemi. CDS nachází, přátelé, uplatnění na čím dál tím více místech denního života. Další bod pro CDS!

 

CDS a lupy ve vlasech.
Moje osobní zkušenost je, že pokud si spláchnu CDS150-300ppm po umytí vlasy, lupy prostě zmizí. Lupy jsou totiž způsobovány běžnou kvasinkou Pitysporum ovale, která rozkládá kožní maz. Z rozkládajícího se kožního mazu vznikají mastné kyseliny, které dráždí pokožku a svědí. Po rozškrábání je pokožka napadnutá opět kvasinkami, kolo se roztáčí a kůže se odlupuje až 3x rychleji, než normálně. PH kůže je pak vyšší než obvykle. CDSka hubí tyto kvasinky a redukuje PH povrchu kůže na normál.

 

Angína

  • Raduš Zapletalová 

Očekávala jsem, že se mi to po 1 dni zlepší a po dvou naprosto vymizí. Po jedné noci mě to zbavilo bolesti a po dalším dni všech příznaků ihned to zastavilo všechny projevy angíny ! Abych byla upřímná, byla bych hodně šokovaná , kdyby to nezabralo beru to jako samozřejmost na všechno už.

 

  • Michaela Bordovská

Tak já kloktala tak 250ppm a trnul mi jen jazyk, jako bych snědla ananas, a pár hodin mi to trochu potlačilo citlivost chuť. pohárků, ale se sklovinou mi to nedělalo nic.
 

Akné

  • Andrea Křížková

CDS uzivam tri tydny. A to lehce - piju jen jednu davku rano a jednu vecer a anichz by to byl pravy ucel toho, proc jsem ho zacala uzivat, akne se mi po dvou tydnech neuveritelne zlepsilo!

 

Alergie

  • Lidka Mala

Jiříku vítej, dovolím si ti tykat, tak to v této skupině je. Pokud máš proti tomu něco ? Dobře jsi pochopil, jen malinká rada, všeho moc škodí a nevrhej se po hlavě. Já jsem momentálně na "rozcestí". MMS dobrá, CDS lepší, ale slabá, MMS2 dost dobrá (opatrně s ní, mám podezření, že ovlivňuje trávení), CDS2 zatím nejlepší. Alergie na těžké kovy je pryč půl roku, ale ještě náké zbytky v těle jsou, mám to asi v plicich, ledviny a játra teď dostávají docela zabrat, žaludek nic moc, takže teď hledám, jak to vybilancovat. Horší to není, ale nejlepší také ne, Ve čtvrtek si jdu pro výsledky krve, dám vědět. A kdyby jste mi někdo poradil svým názorem názorem, budu ráda. PS: Marta Foučoučková mě velmi zajímá.
 

 

Astma

  • Andrea Hviščová

U nás v nemocnici byl den vyšetření plic, tak jsem si šla taky dýchnout na spirometr (chodím na něj i na alergu. ale tenhle měl být přesnější) hodnoty jsem měla nad 100 %, za což jsem ráda. Povídala jsem sestřičce, že se snažím vyléčit si astma oxidem chloričitým. A ona hned opáčíla MMS? Ví o co se jedná a dokonce má i pár pacientů, kteří se tímto taky léčí. Tak mě to potěšilo, a hned jsem měla lepší den.

 

Bércové vředy

  • Lukáš Sehnal 

MMS nedávat, není tak čistá. Určitě použít CDS2 ale chce to od 1000ppm a více. Ze zkušeností na otevřené bércáky a dekubity pod 1000ppm nezabírá. Ale pak je to rychlovka. CDS2 do spreje a stříkat i 3x denně, podle toho jak to bude cítit, že jí to zabírá, jsou s tím velmi dobré zkušenosti. Odebírají ode mne asi 4 mudři, právě na tyto potíže a moc si to pochvalují.

 

Bolesti

  • Petra Petra Rabelova-Sušinova

Bolesti hlavy - od te doby co uzivam CDS2 tak me bolela hlava jednou a dnes byl asi hodne nizky tlak trikrat po hodine 50ppm a hlava prestala neuveritelne ja trpela nekolokrat do tydne bolesti hlavy a to ruzne bolesti bud jen pul hlavy nebo celo s ocima ....A kolikrat i tri dny v kuse a nic mi nedelalo dobre.Takze muzu pozitivne rict,ze to funguje na bolest hlavy.Zajimalo by me jak z takovych bolesti uz nejsou od sesti let me boli hlava a nikdo z doktoru mi nedokazali pomoci.Mam z toho dobry pocit.CDS2 opravdu funguje hlavne kdyz clovek si chce pomoci.Krasny vecer preji

 

  • Martinka Prihodova

Díky CDS2 a díky Lukáši Sehnalovi, nemám veliké bolesti hlavy,zad a nohou.

Ted doma funguju: uklízím,myji okna což jsem dlouho nemohla skrz bolesti.Ale když se můžu strhat,tak potom kmitání mne to všechno bolí,ale jinak když jsem v klidu tak už bez bolestí.Zatím užívám asi 14 dní,tak pak už by to mělo být lepší bez bolestí. Moc Vám všem tady děkuji

 

  • Eva Žabčíková St

Nějak mně ráno začalo strašně bolet za krkem a když jsem si to teď po osprchování postříkala CDS, pak DMSO a pak znovu CDS, tak do pár minut bylo po bolesti. Ještě to ani nebylo suché a už mne to nebolelo. Fakt neskutečné!!!!

 

  • Ála Mára Čeřeňáci

CDS mám namíchanej teprve 3dny...užívám ho teď preventivně,  již po třech dnech zmizela bolest v krku........pokud nebude jiná volba.....budu provádět koupele, jinak děkuji za Vaší odpověď...jsou to cenné informace.
 

Borelioza

  • Ota Nepilý

Výsledky léčby BORELIOZY různými metodami přípravy oxidu chloričitého. 1/ léčba boreliózy klasickou MMS s kyselinou citrónovou - po 3 měsících užívání žádné znatelné výsledky, ani výraznější ústup potíží, naopak silné překyselení žaludku a nezvládnutelné poruchy trávení a obrovský úbytek tělesné váhy a neschopnost přijímat stravu, kdy bylo třeba nasadit prostředky na obnovení žaludečních šťáv, po 14 dnech pauzy od této MMS s citrónovkou přešel pacient na užívání CDS2 a za 14 dní návrat do zdravého stavu po mnohaleté borelióze a artritidě. Lukáš měl pána, který hlásil uzdravení z boreliózy také po 14 dnech užívání CDS2. 2/ léčba boreliózy klasickou CDS trvala 3-4 měsíce, podařila se, ale léčba byla několikrát delší, jak se CDS2 3/ léčba boreliózy MMS s HCl podpořená informatiky Joalis, léčba se zadařila, ale byla na dlouhé měsíce + poměrně vyšší výdaje za přípravky Joalis. I po úspěšném přeléčení boreliózy se může borelióza ukrýt v kloubech, na které je třeba použít silnější koncentraci MMS a vtírat pomocí DMSO do kůže - aplikace spreji. ( Uvádím zkušenosti jednotlivých osob, nemusí to být obecné pravidlo, že u každého to bude účinkovat obdobně. Snášenlivost a účinky jsou mnohdy individuální záležitost a doba léčby se může lišit v závislosti na další zátěži organismu. Přesto, pokud jde o boreliózu a použití CDS2, zatím neselhala a vždy pomohla.)

 

  • Ota Nepilý

Ještě jedna zkušenost Borelióza a CDS2 ( předtím MMS a špatná zkušenost) Mnohaletá artritida a borelióza :

Mám další dobré zprávy ohledně používání nové přípravy CDS s hydrogensíranem sodným.
Paní, které se po třech měsících používání klasické MMS přestaly tvořit žaludeční šťávy a hubla,
( porucha trávení ), přešla na CDS připravenou z hydrogensíranu sodného a cítí se velmi dobře.Nové CDS užívá asi 2 týdny.
z mailu od dcery :

"Přestaly se jí tvořit žaludeční šťávy poté, co po 3 měsících užívání MMS na pár dnů vysadila.
prostě vůbec necítila hlad, extrémně zhubla a byla slabá a nebyla schopná nic strávit, takže
pila zel. a ov. šťávy a pak si nechala napsat nějaké prášky, které asi po dvou  týdnech pomohly,
časem se to zlepšilo, ale brala to dlouho. teď zkouší nové CDS a dobrý,"

"Od té doby, co má nové CDS, tak žádný problém. dávkuje a vyrábí si to sama a říká,
že artritida ani Borelioza už se neprojevují vůbec, bývala léta unavená a teď má poměrně
dost energie, vypadá hodně dobře... "

 

Bradavice

  • Ota Nepilý

Petro, pokud bys to chtěla rychlejší, musela bys znaménko stříkat nebo potírat velmi silným roztokem MMS, nebo rovnou koncentrátem bez přidané vody. Pak je to účinnější. Jen u koncentrátu musí dát člověk pozor na zdravou kůži tím, že ji potře vazelinou, nebo musiš koncentrát MMS během 3-5 minut omýt vodou. Znám člověka, co měl bradavic hodně, po celém těle a dva měsíce, každý den dělal koupele v MMS ( 200-300 kapek na vanu ) a nakonec mu bradavice po celém těle také zmizely, ale trvalo to dlouho. MMS s hydrogensíranem je znatelně silnější, jak s citrónovkou, a výrazně silnější, jak s HCl.

 

Candida

  • Lidka Mala

Monika Nyklíčková nám tu napsala velmi cenné informace a pro mě mnoho potvrzení, že to tak opravdu je. Toto zbavování se těžkých kovů mám osobně za sebou, můžu potvrdit, že kandida s tězkými kovy úzce souvisí a vlastně kandida je "menší" zlo pro tělo, při eliminaci dopadů těžkých kovů na organismus, kterých se opravdu tělo samo není schopno zbavit. Právě to je rok, kdy jsem se pomocí řady MMS a CDS selektivně této zátěže úspěšně začala zbavovat, zvláště pak alergie na nikl (10 let každý den jsem musela brát antihistaminika (prášky na alergii) bez léků na alergii jsem nevydržela ani jeden den. Nicméně člověk opravdu do sebe denně dostává těžké kovy i z potravin, hlavně z kupované zeleniny a i z celozrnného pečiva! A právě Monika nám to zde krásně popsala, málokde se o tom píše. Všechny amalgámy mám vyměněné a zuby opravené, toto trvalo 3 roky, jak M. uvádí, nelze to provést naráz, opravdu se mi projevovaly silné reakce krádce po odstranění jedné plomby (v mém případě alergické otoky obličeje a jazyka, silné brnění a svědění). Dnes už nepotřebuji MMS1,2 ani CDS1, stačí mi na to 1x denně na noc dávku CDS2 a přes den doplňování B vitamínů, C a vápník, hořčík zinek. Takže CDS2 je zásadní průlom odstranění těžkých kovů z mého těla a zbavení se alergie na těžké kovy. A nejenom to. Dnes už žádné léky nepotřebuji užívat.

 

Detoxikace

  • Josef Zaoral

Já piju 2x denně 50ppm cca 14dní. Hned třeti den se projevil detox - bolest hlavy, citlivost kůže, rýma ... cca po 3. dnech to odeznělo. Řekl bych že reakce organismu na cds2 může být různá. Záleží na tom, s čím se clo2 potkává... je to detoxikace ... tj. proces kdy se tělo zbavuje toxického odpadu. Určitě je dobré to podpořit - vlákninu, odlehčit stravu, více vody, případně klystýry, více pohybu (poceni), případně sauna, lymf. masáže. Ale nejdůležitější je naslouchat vlastnímu tělu. Má svojí moudrost a řekne vám.

 

Diabetes

  • Helena Dusilova

Dobry den zdravim a musim se a rada podelit o dobrou zpravu CDS pila jsem zatím tri tydny cukrovka se zlepšila ze jsem snížila davky inzulinu postupne o polovinu a infekce co se mi opakovali se prestali delat .

 

  • Edita Dita Mandakova

Ahoj je to zlepšené GMT čo som mala pred tým 3,6 mám 1,7 má byť do 0,6 . Mala som zvýšený cukor - je OK aj iné parametre, ktoré boli zvýšené sú dobré takže pokračujem a vari sa to postupom času ešte zlepší.

 

  • Ze Skype

Dnes bola mama na tej kontrole cukrovky a tak ti idem oznámiť, že výsledky sú pozitívne

Nie som medik, nevyznám sa v tých ich skratkách no doktor jej oznámil zlepšenie a napísal jej to aj do karty ..

Takže fajn

Pila postupne až do cca 100ppm , stravu neupravovala vôbec keďže jej cukor šiel miestami až moc dole ... pre skúsenejších napíšem hodnoty predposlednej kontroly - glyk 9,1 a teraz po jedenásť dňovom pití CDS2 mala hodnotu 7,1... deň pred odberom krvi nepila CDS2 vôbec, čo je zaujímavé, tak hodnotu HBA1c mala predtým 8,5% a teraz mala 7,5%. Zaujímavé je to práve preto , lebo : ,, Domácím měřením glykémie glukometrem, zjistíme pouze momentální stav hladiny cukru v krvi. Tento aktuální stav můžeme ovlivnit krátkodobou dietou, nebo hladověním (např.přes noc apod.) nebo dodržováním přísné životosprávy několik dnů před odběrem krve. Na rozdíl od toho výsledek měření HbA1c, ukazující hladinu glykémie za 4-6 týdnů zkreslit nelze a odráží schopnost (nebo i neschopnost) nemocného dodržet základní pravidla diety a životosprávy. HbA1c je proto stále považován za nejdůležitější parametr kompenzace cukrovky. "

 

  • Lukáš Sehnal

Další zkušenost!!!
Pán 42 let, cukrovkář silná nadváha, potíže s pohybovým aparátem.
Po dvou 3 týdenních kůrách CDS2 je nyní zcela zdráv, všechny hodnoty cukrů v krvi na normálu, bez farmak, pohyb bez bolestí a zhubnul 20 Kg!!! Skvělé, CDS2 boduje!!!

Domácí zvířata

  • Mia Trojanová

Hezkou sobotu všem....nedávno jsem se tady ptala, jak pomoci kočičkám...dostala jsem hodně rad a nakonec jsem prostě a jednoduše na dno misky nalila CDS2 a dolila vodou...jen tak od oka.....první dva dny byla mistička vylízaná do sucha a po pravdě moje kočičky už druhý den byly v pohodě...veškeré příznaky kočičí chřipky vymizely a číči dnes sem tam jenom kýchnou.
Tak miciny jsou teda OK, za to já, která v pondělí po čtyřech letech bez práce nastupuji do pracovního procesu mám chřipku jako hrom a CDS2 už na mě nezbyla....ach jo.

  • Andrea Hviščová

Postřehy z mého okolí:
*pejsek, co měl boláky v uších,už je na tom lépe, kolegyně říkala, že je veselejší a jaksi ožil, už si na ty uši nechá v klidu sáhnout, takže pokračují dál v léčbě (nemám fotodokumentaci)
 

  • Lukáš Sehnal

Mám paní se psem s velmi rozrostlou rakovinou a ten pije 200ppm z misky. Do tlamy dostává stříkačkou 300ppm. Zvyknul si a přijímá to vpoho. Už měl být 3 týdny pod kytkami a stále běhá, žere, hraje si a nádory se v celém těle změnšují, kromě jednoho, toho primárního.

 

  • Pavluška Šindelářová

Přeji krásný den:-)!!Musím vám napsat můj prozatimní úspěch:-)!!V akvárium se mi objevila řasa,které jsem se nemohla zbavit nevím o jaký druh jde mám 120 litrové akvárium tak jsem přidala do vody CDS2 asi tak necelou deci neředěný co mám od Lukáše dva 10 l.kbelíky jsem vyndala neboli vyčistila dno dva dala nové s CDS2 a řasa se už nedělá a rybičky jsou v pořádku!!Voda je průzračná tak je to druhý den uvidíme za dýl:-)!!A jinak co mi zbyde s pití zalévám s tim i kytky a jsou nádherné:-)!!Přeji všem úspěšný den:-))))

 

Dýchací ústrojí

  • Pavoll Greguškaa 

mne sa po druhej tretej dávke vždy vyčistí nos aj celkové dýchanie, pričom sa vôbec nezameriavam na nos takže si osobne myslím, že žiadny extra protokol netreba, stačí ak riediš 2000ppm a nos budeš mať taký čistý že až.

 

  • Lukáš Sehnal

Z E-mailu

Užívám Vaše CDS2 již od srpna i s manželkou. Je mě 84 roků a trpěl jsem v podzimním období na záněty průdušek a opary. Zatím se cítím dobře a přestal jsem i kašlat. Mám dojem, že se zlepšila i funkce prostaty. Užívání mě nečiní potíže, naopak cítím se velmi dobře. Děkuji a těším se na spolupráci.
Srdečné pozdravy Lubomír K

 

  • Peter Blava

mne sa stratil chronicky kasel po par tyzdnoch uzivania CDS. 20 rokov uzivania liekov, ktore nezabrali, vyriesil nejaky liter CDS. A vedlajsie ucinky? No z tych liekov boli, ale pri CDS su zanedbatelne. Nejake vymlatene mineraly a vitaminy sa lahko doplnia. Aj to nastava az po mesiacoch uzivania. Bezna kura na par dni, tyzdnov nesposobi vacsi problem.

 

  • Lukáš Sehnal

Peter, od malička jsem trpěl na bronchitidy a záněty průdušek. Vždy když byl jakýkoliv infekt, tak jsem si mohl být jistý že se to přehoupne v zánět průdušek a štěkavý kašel se silnou dolestí na hrudi. Později, když jsem se uzdravoval, tak se mi záněty vracely jeden za druhým. Říkal jsem si : Léčím se a jsem pořád nemocný. Tyto záněty však nebyly ty samé a neměly stejný průběh, jako když jsem stonal. Vždy trvaly tak 3-5 dní a pak konec. Pak mi došlo, že tělo se skrz tyto krátké a prudké zánětlivé stavy zbavuje hluboko uložených toxinů ve tkáni průdušek. Tyto "nemoci" , které provázejí léčení jsou takové nemoci pozpátku. Jako bych prodálával nemoc naopak. Jako bych se vracel časem a zdravím zpět. Tělo to, co vyloučí ve formě zánětlivého hlenu nemá šanci jinak z těla dostat, než takto. Formou zánětu dostane tělo ven toxiny a škodlivé látky, které jinak nemá šanci dostat ven. Tedy tyto příznaky tělo samovolně vyvolá, ale jen tehdy, když na to má energii a je si jisté, že se zánět nezvrhne v něco horšího, neřízeného. To jsou moje zkušenosti.

 

  • Peter Blava 

pitie aj malych davok cds2 spusti odhlienovanie tela a uz po par dnoch je nos cisty a zrazu citim vone, ktore som dlho nevnimal. Pozor nevdychovat vypary silneho koncentratu, len jemny nadych z dennej davky staci. Inak hrozi poskodenie sliznic.

 

  • LuckaLucie

Zkušenosti: Dcera 5let- zahleněná, pokaždé,kdy měla v minulosti tyto stavy,špatně se jí dýchalo a spalo. Přisuzuji ukládání hlenů, ucpaný noc, těžko se jí odkašlávalo. Nyní bez problémů-spí, hleny odkašlává, často smrká. Já silný kuřák to stejné. Dcera 7let- problémy s tvrdou stolicí-maminky ví co to pro dítě je , pozdní usínání, cysty na ledvinách - zatím bez zjištění parazitárního výskytu- genetika hotová, verdikt dědičnost- nyní stolice bez problému a pláče,klidný spánek, rozbor krve a moči 23.9., o výsledky se podělím. První 2 týdny užívání CDS 25ppm, nyní 50ppm. Večer se dopujeme ovocem, pijeme vodu ochucenou čerstvým ovocem včetně slupek-mám za to,že se z nich uvolní dosti vitamínů.Jiné doplňky vitamínů nedávám.

 

  • Ppojistka Dáša Pařízková

Já jsem záhadným způsobem tento týden také prochladla, včera ucpaný nos a celodenní tlak a bolest čelních dutin, takže jsem si dala každou hodinu štamprličku do 3 dCl vody a vypila a co tři hodiny inhalovala, dnes si říkám, jestli to včera byla pravda, JSEM V POŘÁDKU A NOS ČISTÝ

Exem

  • Eva Majercakova

Moja 5 rocna dcerka ma ekzem pod kolenom - pije CDS2 3x denne a striekame 600ppm. Po 3 tyzdnoch (je len velka skoda, ze som to neodfotila pred branim) je tonadhera ekzem nevidno urcite v tom budem pokracovat :)))

 

  • Ota Nepilý 

Díky za zprávy. Vím, že atopický ekzém to hodně zlepší, také mám kamaráda, který to aplikuje a mluví o výrazném zlepšení. Ale problém je v tom, že CDS2 může vlasovce zahnat jinam a Ti mohou nakonec způsobit jiné potíže na jiných místech, nebo se po čase objeví atopický ekzém znovu.

 

  • Richard Filipk Numerolog

já atopický ekzém, bral jsem asi 4 měsíce - ekzem na 80 % ustoupil, švagr - v únoru mu diagnostikovali rakovinu prostaty - začal brát CDS v kombinaci s mms2, během 2 měsíců nález výborný, ustal v braní a nález se zhoršil, nasadil opět léčbu a nálezy opět změna k lepšímu - je to lékař, podotýkám, ale nikde o tom moc nemluví,ne všude by s setkal s pochopením

 

  • Lukáš Sehnal

Podle mého názoru a zkušeností je CDS2 čistější a mnohem účinnější než původní forma ClO2 - MMS s kyselinou citronovou. Na všechny způsoby aplikací. Pokud někomu nezabírá, je dobré postupně navyšovat koncentraci na únosnou mez. Svou čistotou CDS2 předčí všechny formy MMS. Můžeme proto navyšovat až na 300ppm pro vnitřní užívání a na kůži jsem si pravidelně aplikoval i 2000ppm, méně mi na ekzém nezabralo.

 

  • Iva Dalecos

Jj, budu se opakovat, ale mám 2000ppm ve spreji v koupelně na umývadle a po umytí jsem si přestříkala ruce a opravdu za pár dní ekzém odešel. Opravdu stříkej, uvidíš, pomůže to hodně. Mně to ukázal poprvý Lukáš, proto jsem neměla obavy z tý vysoký koncentrace.

 

  • Richard Filipk Numerolog

já atopický ekzém, bral jsem asi 4 měsíce - ekzem na 80 % ustoupil, švagr - v únoru mu diagnostikovali rakovinu prostaty - začal brát CDS v kombinaci s mms2, během 2 měsíců nález výborný, ustal v braní a nález se zhoršil, nasadil opět léčbu a nálezy opět změna k lepšímu - je to lékař, podotýkám, ale nikde o tom moc nemluví, ne všude by s setkal s pochopením

 

Klouby

  • Ppojistka Dáša Pařízková

ještě dodám jeden podstatný poznatek, zakoupila jsem DMSO, asi rok jsem měla potíže s kolenem, návštěvu lékaře jsem stále odsunovala, až bude nejhůř :-))jak poznat, kdy je nejhůře?? Toť otázka, koleno denně nateklé, přeskakovalo, bolelo. Tři dny mazání DMSO a CDS2, otok zmizel, bolest téměř žádná,,prakticky o něm nevím, takže doporučuji na ty klouby,  jak jsi zmínila :-)) chce to zkrátka zkoušet, co tělu prospěje :-))

Krevní tlak 

  • Edita Dita Mandakova

Inak tlak mi to upravilo behom týždňa !!!

 

Laryngitida dětí

  • Daniela Rybka

Poprvé jsem dala CDS2 Adélce 2roky, když začala mít laryngitidu, je to asi měsíc zpátky, bohužel asi na ni bude trpět, ale nemá ji naštěstí v záchvatovité formě, kdy se dítě dusí. Má jen během dne a v noci štěkavý kašel bez dušení. Před tím cca měsícem jsem dostala první CSD2 a Adélka zrovna prodělávala laryngitidu, úporný kašel hlavně v noci, vysoké horečky. Takže jako první v rodině ji začala užívat ona , prostě jsem v to věřila. Řešila jsem hlavně množství dávky, protože malá toho moc nevypije a 100ml každou hodinu nepřipadalo v úvahu. Po konzultaci s Lukášem S. jsme to upravili na 1ml 500ppm do 20-25ml džusíku 10dávek co 1hodinu. Dávám ji to do džusíku, aby mi to vůbec vypila. Nemůže to být každý džus. My dávali Hellou jablkový bez kys.citronové a antioxidantů. Po tom jednom dni pravidelného užívání byl druhý den obrat k lepšímu, horečky ustoupily, spustila se velká rýma a kašel se ze suchého dráždivého změnil na vlhky, což odpovídá hojení. Od včerejška má malá má opět štěkavý kašel, ale jen občasný, horečky jen zvýšené. Takže po měsíci ta forma laryngitidy není tak silná. Od včerejška opět popíjíme CDS2, tak snad se imunita zase rychle nakopne. Chci začít dělat koupele v nové MMS, protože to děti lépe přijímají přes kůži, jak mi bylo vysvětleno a ještě více šetrnější pro děti a inhalace. Jen ji ještě nemám doma. A pak by asi bylo vhodné, přeměřit malé Ádě parazity, jestli tu laryngitidu nějaký nezpůsobuje.

 

Ledviny - funkce

  • Lucka Lucie

Ahojky, tak výsledky jsou již potvrzeny: Krevní rozbory v pořádku, bílkovina z moči pryč, vše v naprostém pořádku. Podotknu jen jedno, nevěděla jsem, zda se přítomnost CDS2 prokáže v krvi či moči i přes pití den před odběry. Mohu potvrdit, že je to v pohodě, nic co by se doktorce nelíbilo v krvi a moči nebylo.

 

Laryngitida

  • MichaelaBordovská

Hurá! Tak malinká spala celou noc jak dudek, žádné buzení a problémy s dýcháním, slabou teplotu měla jen včera, kdo ví z rodičů co je to laryngitida u malého dítěte (my s malou byli i v nemocnici ve třech letech), tak toto je obrovský úspěch, Často bývají teploty více dnů, problém s dýchání i ve dne a minimálně tři noci plné strachu, kdy se ti dítě uprostřed noci probudí vyděšení tím, že nemůže dýchat, lítá s s ním na chladný vzduch, snažíš se jej uklidnit, a řešíš pořád, jestli jet na pohotovost a nebo ne.
 

Lymfatický systém

  • Iva Dalecos

Ahoj Ivčo totálně mi zduřely uzliny předevčírem , no včera to vygradovalo a od včerejšího podvečera jsem začala brát CDS a ráno byly o polovinu menší a bolest několika násobně menší očekávám, že zítra budu naprosto zdravá, je to prostě zázrak.

 

Mykoza

  • Michaela Bordovská

Zrovna jsem chtěla napsat zkušenost s CDS2 ve spreji 500ppm na začínající mykozu. Nástřik jen ráno po sprše, večer už klid, jsem nadšená. A pokračovat ve vnitřním pití CDS2 co hodinu 100-150 ppm. Co piji Cds preventivně, již na to netrpím. Teď to byla vyjímka, začaly nepříjemné pocity, (známe to). Hned jsem aplikovala, takže mi odpadá cesta na gyndu pro entizol, masti apod. Nechápu, jak můžete doporučovat citronku na sliznici ????? To fakt ne..... Pokud už je mykoza rozjetá, tak max. mms s hydrogensíranem ve vaně. Byla jsem ochotna ve spreji navyšovat až na 2000ppm (na pleť mi to nevadilo), pokud by mi tedy 500ppm nepomohlo !!

 

Obecné zkušenosti

  • Lidka Mala

Díky Lukáši, on p.Erben je doslova revoluční, kdybych se nepřesvědčila na vlastní kůži, tak pana Doktora tu rozsévat nebudu. Moc, moc mi pomohly tvé preparáty, ať už to bylo MMS1 a MMS2 ač nerad jsi mi je zprostředkoval, protože jsi se obával o moje zdraví, přestože jsme se nikdy v životě neviděli, tak CDS potíže se zakyselením byly, ale zároveň i léčily a téměř vyléčily, šla jsem hlavně podle svého pocitu až na hranice únosnosti a byla jsem na sebe dost přísná i za cenu hladovky. Pak přišlo na řadu CDS2, letos v červnu, které vyhnalo zbytek potvůrek, velmi pomohlo mému muži když ho něco kouslo ( komár, nebo nějaká moucha), noha mu příšerně otekla a hrála všemi barvami, zrovna jsem obdržela od tebe CDS2, tak jak bylo 2000ppm, začala jsem nohu sprejovat a za dva dni bylo po problému nebylo ani známky, to samé, když se mu ošklivě zanítil nehet u palce na noze, synovi akné - to z něho padaly doslova korálky(vysušené akné), na včelí žihadlo, na zánět v zubu, na padání vlasů, na šupinatou suchou kůži. Výborné. Jenže téměř po roce se mi některé ze symptomů začaly projevovat znovu a tak jsem pátrala dál a objevila jsem tuto studii p.Mudr.Erbena a to mě doslova nadzvedlo, šla jsem do toho naplno, však víš, co mě vše trápilo (alergie, vysoký cholesterol 9, hyperaktivita štítné žlázy, vysoký krevní tlak, únava , pocit vyčerpání a v neposlední řadě chřipky min.4x do roka), takže permanentně mně něco bylo. Bez vědomého úsilí jsem byla nepoužitelná. Teď už neberu 1/2 vůbec žádné léky. Před týdnem,  již po 3 TK normální. 3 týdny užívám B6,B12, kys.Listovou a celaskon. Tak, jak se cítím dnes jsem se necítila ani před 20lety. A pro nevěřící, příští týden jdu na vyšetření krve a pak vám jsem ochotna předložit 3 krevní testy za 3 roky zpět a tam uvidíte, co všechno se odehrálo. Zaplať pánbůh mám praktického lékaře, který mě vychází vstříc (musím zaklepat). Lukáši a samozřejmě vy všichni, děkuji za to, že jste.

 

Očkování

  • Ota Nepilý

Psal jsem to už několikrát - CDS2 a koupele v MMS působí detoxikačně na škodlivé látky z očkování. Pokud budeš koupat dítě v MMS - u 2 měsíců stačí 10kapek na vaničku, posílí se imunita a vytáhne to škodliviny z těla. Ale je třeba dělat pravidelně koupele před očkováním i po očkování. Takto byli od škodlivého očkování zachránění indiáni z Kolumbie, kteří dokonce po očkování umírali ve velkém a stali se nemocnými a neplodnými. Detoxikace MMS a CDS přeživším vrátila zdraví!

 

Opary - Herpes

  • Zuzana Tomaščáková

Mě CDS2 konečně zabrala na opary, kdy už mi pomáhal jen laser.

 

  • Michaela Bordovská

Mně se taky objevil opar,  hned první dny pití CDS2, i když na něj fakt normálně netrpím.  Kdyby vedle mne sedělo deset lidí s oparem a já pila z jejich skleničky, tak opar  nedostanu. Ale první den po pití CDS ano. Lokálním postřikem 2000ppm, za dva dny byl pryč, pak už jen hojení

Plané neštovice

  • Daniela Rybka
     
Dobrý večer, napíši zkušenosti s léčbou neštovic. Syn 5 let, velmi mnoho vyrážek po celém těle, hlavička, hrudník nejvíce, krk, záda, bříško a nejméně nohy a ruce. Svědění. Hned první den po zjištění, pití CDS2 50ppm cca 7krát denně. Večer koupel 30kapek MMS s hydrogensíranem asi 10-15min. Po koupeli nastříkání MMS s hydrogensíranem na nejpostiženější místa. Po zaschnutí mazáno Imazolem pastou.
Vyrážky se nezvětšovaly, nebyly s hnisavým koncem, jak je zvykem, přestalo svědění a třetí den se začaly vyrážky vytrácet a mizet. Malý bez teplot, kdyby neměl vyrážky, nešlo poznat, že mu něco je. Léčba většinou trvá mnohem déle. Já jsem nadšená. Maminky, doporučuji, každé dítě je sice originál, ale věřím, že by to mohlo zabrat i vám.

 

Pleť

  • Michaela Bordovská

Ano Natálie Bernard už jsem tu psala, že jsem potírala ráno, někdy večer 500ppm ve spreji nasříkat na čistící tampon a takové ty bradavičky pod řetízkem zmizely Tuto ppm 500 používám i ráno, večer na na pleťový polštářek místo pleťové vody na čištění a pleť se mi dává do kupy a ve chvíli, kdy se mi začně něc objevovat, tak to nemá dlouhého trvání.

 

  • Lidka Mala 

Vouuuu, ano musím potvrdím, jak je CDS2 úžasné, plošné bradavice jsou více houževnaté, ale taky mizí i vzhledem k tomu, že CDS2 aplikujeme pouze o víkendu, je to puberťák a jeho nepřesvědčím, aby si to ošetřoval když je na intru, každopádně lepší, než-li nic. Ekzémy mizí, ruzné iritace a projevy alergie kůže mizí bezpečně. Akné jakby smet. Stačí posprejovat ani koncentrat mi na kůži neuškodil, právě naopak, výbornéééé.

 

  • Lukáš Sehnal

Tak vážení a milí, měl jsem telefonát od paní Č. která užívala CDS2 a potírala 1000ppm kožní melanom a po 2 měsících má kůži jako miminko, melanom zmizel ! Moc děkuje a i za své známé, které má okolo sebe. Ti používají CDS2 na kožní problémy, jako jsou stařecké bradavičky na krku a u žen pod prsy. Vše spolehlivě všem mizí. Je to skvělé, to jsou ty úspěchy, které tady na začátku tolik všichni očekávali. Chtělo to jen čas, byl jsem od začátku přesvědčen, že je naše intuice správná!

Dále se mi svěřila, jak na začátku cítila odpor k CDSce. Když si dala do kbelíku s teplou vodou CDSku, tak aby stála v teplé CDS2 200-500ppm a zakryla kbelík i sebe dekou, nebo prostěradlem, odpor k CDSce pak zmizel a nebyl s užíváním problém. Tento postup zopakovala i její známá, které to poradila a také odpor k ClO2 zmizel. Je to taková parní lázeň v ClO2. Vynikající nápad!
Moc děkuji za CDS2 a za takové vynalézavé krásné lidi!

 

  • Ivana Šilhánová

Wow! a mně odpadává taková boulička, co ji mám od klíštěte už 30let! stejně se to jeví.....najednou se začala drolit...ale já to nestříkala, zkusila jsem při otevřeném okně extrémně silnou koupel (s MMS) a dva dny poté.....

 

  • Petra Cibulková

Jo, musím se pochlubit, že mi upadlo poměrně velké znamínko vs. stařecká bradavice, (jak to označila kožařka), jen tak cvičně jsem ho občas postříkala mms s hgs...tak 2-3 týdny se nic nedělo, říkám si nuda, jak to může fungovat na nádory, když s blbým znamíbkem se nic neděje...a najednou lup, zůstalo mi v ruce, rozpadlo se jak stará guma, odlouplo se jak přeschlý chemopren, nebo k čemu bych to přirovnala...no, trochu jsem mu pomohla, okolí je teď trochu zarudlé, ale pod ním čisto a aplikuji dál na místo mms...jsem nadšená, bylo těsně pod klíční kostí:-)

 

  • VikThor Medium

Několik lidí co znám aplikuje oplachování pomocí CDS2 + sprejem. Výsledky jsou výborné. U leckoho se ukazuje, že CDS2 čistí pleť mnohem lépe než klasická tonika.

Známá měla problémy s platí na obličeji, bylo to akné, které začal vypadat jako ekzém. Začala si obličej oplachovat pomocí CDS2.....stačil na to pouze roztok o síle 100 ppm. Nicméně sem dál doporučil 200 ppm a popřípadě i více. Je prokázáno, že pokožka snese klidně i mnohem více, jedná-li se o lokální aplikaci. Zde je nutné někdy pokožku následně opláchnout. ........... Výsledkem u známé bylo, že má krásně čistou pleť a po po akné ani vidu ani slechu

Další známá má dceru, která trpěla na akné a ekzémy v obličeji a na zádech. Začal aplikací MMS a docela to zabíralo...akné i ekzémy se značně zlepšily. Nicméně se chystá na domácí výrobu CDS2, takže budeme nadále testovat to. ............... Osobně doporučuji aplikaci CDS2 pomocí spreje...CDS2 je méně kyselé a díky tomu jej pokožka velice dobře snáší. Navíc neobsahuje příměsi reaktantů MMS, ale jen chlordioxid. Osobně sem to testoval také na sobě a i u chlapů to dobře reaguje na různé droné vady na kůži. Proto CDS2 k těmto účelům vřele doporučuji

 

  • Andrea Křížková

Ahoj Adelo. CDS uzivam tri tydny. A to lehce - piju jen jednu davku rano a jednu vecer a anichz by to byl pravy ucel toho, proc jsem ho zacala uzivat, akne se mi po dvou tydnech neuveritelne zlepsilo!

 

  • Iva Klibániová

Jinak s vnějším užíváním MMS s hgs nebo CDS2 mám dobrý zkušenosti - mažu si to na obličej jako pleťovku - a víceméně už nemám beďary a zmizel mi ekzém mezi očima a v obočí, lupy na hlavě - měla jsem tam dlouhodobou tlustou vrstvu už jsou taky lepší, když to stříkám 2x denně, teď jsem to zkusila po mytí opláchnout s CDS2 500 ppm a docela je to čistý, jenom to ještě svědí.

 

Prevence posílení, odolnost organizmu

  • Ála Mára Čeřeňáci

Zdravím všechny......již dva měsíce užívám preventivně CDS2 a to 2x denně 50ppm,poslední dva týdny jsem navýšil dávky na 2x denně 100ppm,jelikož jsem začal pořádně makat,ranní běh,odpo posilka.....v práci celej den venku(už není moc teplo)....Ani náznak chřipky ani jinýho svinstva a to doslova,trošku si teď připadám jak nesmrtelnej.Jediné co mě trápí,že při navýšení jsem dostal celkem už 4 silný migrény,nikdy jsem doposud na ně netrpěl a docela začínám cítít játra(tupá bolest pod pr. žebry).Chtěl jsem se zeptat,měl bych navýšit pitný režim.Zatím jsem nepřestal,jen jsem to snížil na 50ppm 2x denně.A hlavně je možná chyba v tom,že jsem dával poslední dávku na noc těsně před spaním......díky za rady

 

Psychické potíže

  • Richard Filipk Numerolog

Kamarád - OCP - obsedantně compulzivní porucha - začal brát CDS - velká změna, minimálně o 60% k lepšímu - evidentně CDS řeší i psychické problémy

 

  • Richard Filipk Numerolog

kamarádka se mi svěřila o prázdninách,že má pravidelné problémy - ztráta orientace, ztráta skoro i vědomí, třes, omezená mluva,bolesti hlavy - nasadili jsme CDS , bere ho pravidelně a problémy ustoupily takřka úplně.nazývá ho "šampáňo" :o))) POMÁHÁ

Lukáš Sehnal
Mám zkušenost s CDS2 na dlouhodobé psychické potíže a depresivní stavy. Při staré CDS žádná reakce, ale jakmile jsme najeli na CDS2, psychické potíže a deprese se silně prohloubily a zhoršily. Doporučil jsem dávky omezit, nebo úplně vyloučit CDS2, protože byla reálná pravděpodobnost, že se jedná o reakci parazitů v nervovém systému. Toto podezření mi pak potvrdilo měření zátěže, které pacient musel podstoupit. Zde je tedy někdy lepší zvolit jen minimální dávkly ClO2 a co nejdříve projít odparazitováním. Poté znovu najet na kůru CDS2.

 

Rakovina

  • Martin Zuber

Dobrý den tak po dnešku co jsem byl za mámou v nemocnici jsem úplně překvapen a myslím že za zlepšení může opravdu CDS2 pravidelného pití.když nastoupila tak po dvou týdnech ji dávali jen 14dní života 2 týdny pití kdy jsme se dostal podle vašeho návodu na 4 protokol.Dnes po 14 dnech Máma se prý cítí o 100procent lépe, než když nastoupila do nemocnice chuť k jídlu opravdu velká, dobrá nálada, pořád se prochází po oddělení.Ani to žebro kde má metastáze ji už pomalu nebolí, jen je teď postavena před velké rozhodnutí a to je chemoterapie. Zítra se rozhodne. Ale chci ji mít doma, abych zkusil ještě tohleto cds2 jestli se její stav ješte více nezlepší a zkusil ji vymluvit chemo. Nevím jak se při chemo dávkuje CDS2 zda se vůbec může a zda to pomůže. Opravdu nevím ale moje manželka je sestra a říkala že nato CDS nevěří ale po dnešku neví co říct že je zpět v plném elánu a začíná věřit v účinek. Říkala, že lidem po 4 týdnech v nemocnici kde podávali jen prášky na bolest se nemůže takhle zdraví vrátit. To je snad zázrak. Jinak mamce diagnostikovali rakovinu plic 4 stadia metastáze do plic a do kostí

 

  • Ota Nepilý

Viktore, dotyčná byla na tom nejdříve hodně zle, tedy smrtelný, neléčitelný stav na umření, díky tomu doktoři nic nenasadili a začalo se s CDS2 a MMS, po čemž byl obrovský ústup rakoviny z plic, která doslova mizela před očima - průběžně byly rentgeny, díky kamarádce zdravotní sestře - pak když doktoři viděli, že neumírá, že se uzdravuje, nasadili svou léčbu. CDS2 a MMS zlikvidovalo minimálně 80% rakoviny a paní se už cítila velmi dobře, žádné bolesti, žádné potíže s dýcháním, jenže dala na doktory přešla na jejich bioléčbu, doktorka běhala s rentgeny, nechápavě po nemocnici a kroutila hlavou jak je to možné, že rakovina skoro zmizela... Pacientka se ptala sestřiček, jestli má dál používat CDS2, o které nikdo nic nevěděl a všichni krčili rameny. Nakonec se na CDS2 a MMS vykašlala, dala na léčbu doktorů a od srpna se nechal léčit jen doktory a stav se rychle zhoršoval a po bioléčbě naskakovaly obrovské boláky, bolesti, velké nevolnosti. Před týdnem byl pohřeb. Pokud u tvého pacienta není smrtelný stav, tak by možná po měsíci nebylo od věci udělat tu pauzu a doplňovat minerály a vitamíny ve větších dávkách.

 

  • Kateřina Štaffová

Pán s rakovinou konečníku ( léčíme druhý měsíc) si všiml tmavě červených kapek krve po použití toalety. Vše konzultuji s jeho dcerou, která mi to volala. Považuji to za ,, dobré" znamení toho, že se ,, něco děje". Navíc, opravdu nic dramatického. Pán se cítí v naprosté pohodě od začátku nasazení CDS2, MMS, MMS2, DMS....a veškerých aplikací. Nicméně, druhý den po telefonátu mezi mnou a jeho dcerou, si měla dcera zavolat do nemocnice pro výsledky další histologie. Dovolala se až třetí den, O.K.....ale řekla jsem jí, ať se jen tak pro jistotu zeptá lékaře na ty kapky hodně tmavé krve....no, tak na její dotaz jí bylo celkem odseknutě odpovězeno : Vy jste ta starostlivá dcera, že? Tak sundejte nohu z plynu, vše je tak jak má být, my ho léčíme. !!!!!!!!

Mimochodem- klasická léčba ještě stále nenastala, takže jsme rádi, že prozatím nemusíme vymýšlet historky pro její oddálení

 

  • Zdenka Sanovcova

Jak mají ale užívat CDS2 lidé s rakovinou různých orgánů? Ti přece nemouhou čekat, až se jim vylučovací orgány uzdraví? V naší rodině přesně na tohle paní umřela. Dostala doporučené CDS2 při rakovině jater a žlučníku, brala prášky na štítnou žlázu. Když začala CDS2 terapii, začala se extrémně zavodňovat a to se jí stalo osudným. Lékaři jí davali půl roku života, ale takhle zemřela do 2 měsíců.

 

  • Lukáš Sehnal

U lidí, kterým se takhle zadržuje voda v těle se s ClO2 musí jako se šafránem. Můžeme indikovat jen velmi kontrolovaně a mírně, velmi malé dávky. Orgány pokud nesnesou detox, nemůžeme do něj jít i napříč tomu!!! Následek může být fatální. Při těžkých stadiích rakoviny se tělo patologicky zavodňuje i bez ClO2, natož pak s ním. Byla chyba pokračovat v braní ClO2 , když s paní zavodňovala, mělo se s užíváním přestat.

 

  • Lucie Selníková 

Stav od 18.10. po týdnu doma a pití 25ppm, koupel... více než dobrý, dle mně. Úsměv, chuť k jídlu, i psichyka o kus lepší. Chema podstoupena, klasické vedlejší účinky. Po návratu domů i přes braní chemo zase 25ppm CDS2 a podle komunikace přes tel. /obava z přenosu nemocí.../ jsem názoru, že jako ostatním, kteří tento proces podstoupili, i tady CDS pomohla k pročištění, zvládnutí lépe snést vedlejší účinky atd. Zase je na tváři úsměv. Únava přetrvává, pobolívání břicha také, jinak myslím, že bez zásadních následků chemo. Pokračuje v CDS a po poradě s Lukym po dobrání chemo 50ppm, než nastoupí další dávka. Je zde prosím někdo, kdo si prošel podobnou diagnozou? Žaludek,chemo,CDS. Pokud ano a byl by ochoten, mohl by dost pomoci. Děkuji za odpověď třeba do zpráv. Já nikoho v okolí neznám, kdo by mohl říct svou zkušenost. Pevně věřím, že tento příběh pomůže někomu se s touto nemocí lépe zžít a poprat se s ní jako tento človíček. A Vám, kdo jste drželi pěsti a modlili se díky. Zatím se zdá být vše na celkem dobré cestě.

 

Rozdíl MMS vs. CDS2

  • Roman Kunc

Má zkušenost je pouze s MMS klasického složení a poslední týden s hydrogensíranem a za mě: nebe a dudy, neboť jsem zvyklý na cca poloviční syrovou stravu, bylo užívání klasické MMS fakt těžké na žaludek, nové složení nečiní zatím žádné problémy. I účinek se mi zdá mnohem intenzivnější! díky za tyto stránky.

 

  • Lukáš Sehnal

Tak používal jsem CDSku vyrobenou za pomocí kyselin asi půl roku a to velmi aktivně, a teď mám už hodně zkušeností s CDS2, rozdíly jsou patrné při každodenním užití. Kdo používá CDS a zná obě formy, ví, o čem mluvím. Je to obyčejný test, který si může udělat každý - stejnou koncentraci 2 lahve CDS1 aCDS2 (50ppm) , nechat přes den venku, mimo chladničku, v pokojové teplotě na světle pěkně vedle sebe a za 3 dny bude rozdíl markantní: CDS2 bude stejná aCDS1 bude vyprchaná a bude smrdět o mnoho více deriváty + vyreagovanými složkami vč. ClO2. Ale je to znát i při výrobě i při koupelích a dalších aplikacích.

 

Slabé ledviny, městnání vody, lymfy

  • Marie Divišová

Při zavodnění a otocích je velmi účinné pití destilované vody. Člověk vypije 1 litr a vyčurá dva litry. Jak se při užívání CDSky uvolňují toxiny, v některých místech vzniká vysoká koncentrace toxinů a tělo je na těch místech ředí a vznikají otoky. Pokud člověka netlačí čas, pak při otocích na dva dny přerušit užívání CDS/MMS a vypít 2-3 litry destilky denně. Ale nedoporučuje se dlouhodobé pití destilky, jenom jednorázově.Pak při další aplikaci CDS hodně pít, čistou vodu, nejlépe půl hodiny převařenou, aby se vysrážely soli (nebo vymražovanou vodu, ale její výroba sebere dost času). Lidi mají tendenci při otocích přerušit pití, mají pocit, že nejprve musí odejít voda, co mají v sobě, ale ta nemůže odejít právě proto, že je v ní rozpuštěno moc toxinů, je moc koncentrovaná a krev ji proto nevstřebá.

 

Sport

  • Ota Nepilý

Přátelé, dnes jsem dostal informaci od české maratónské běžkyně.
Od jara 2013,  používá oxid chloričitý v podobě MMS a nyní přechází na CDS2. Napsala mi, že se ji po užívání ClO2 lépe běhá. Dělá si koupele a také oxid chloričitý pije. Její jméno prozrazovat nebudu, až přijde čas, sdělí to sama za sebe.
Doufám, že sportovní komisaři to nebudou považovat za doping. Ostatně pokud to sama na sebe neřekne, nedá se to zjistit ClO2 se totiž během 60-90 minut rozloží na čistý kyslík a špetičku soli a proti tomu nemohou ani ti nejpřísnější komisaři nic namítat

Co vím, tak měla na jaře jakýsi únavový syndrom, pocit vyčerpanosti. Samozřejmě očista těla nemusí být zpočátku hned skok k lepšímu, detoxikační reakce jsou různé, podle stavu organismu. U někoho se stav zlepšuje velmi pozvolna, u někoho je to zase velmi rychlé zlepšení.

 

Trávení

  • Marek Nágl

Mně se taky upravilo zažívání, se kterým jsem měl velký problémy. Reflux Helicobacter a podobný hrůzy řeší CDS2 velmi dobře a účinně. Vždycky jsem mělo obrovský problémy na podzim a na jaře, v podstatě permanentně mi bylo blbě, bolesti žaludku (vřed nemám), nemohl jsem skoro nic jíst, lil do sebe litry bylinek, aby se to aspoň zmírnilo. Letos je podzim a já můžu cokoli sníst a úplně bez problémů, problémy jsou ty tam.

 

Uši

  • Ota Nepilý

Mám nyní zkušenost se zalehnutýma ušima. Jen 2 nebo 4 kapky nezabíraly. Nakonec jsem začal stříkat do ucha CDS2 o koncentraci 300-500 ppm a tolik, co se do ucha vešlo a teprve to začalo zabírat. Ale snášenlivost koncentrace je hodně individuální. Na pití se má postupně navyšovat u MMS od 1 kapky 8x denně ve 2 deci, až na 3 až 5 kapek podle snášenlivosti a typu aktivátoru. U CDS2 bych to viděl na 50-100 ppm 8x za den po hodině 100 ml.

 

  • Lukáš Sehnal

Ano věřím, že CDS2 dokáže pomoct. Myslím že tu byla zkušenost, kdy maminka kapala do ucha malého dítěte CDS2 střídavě s DMSO a MMS s hydrogensíranem. Hrozilo taky píchání ucha a nakonec dítěti vyplaval z ucha mazová zátka. Prý docela pevná. Pak byl už pokoj.

 

  • Helena Hallalli

Posílám všem pěkný pozdrav...ráda bych se podělila o další zkušenost s CDS a DMSO...kdysi jsem se zde zmiňovala,že syn prodělal zánět středního ucha...doktoři zjistili,že se jednalo o zánět až po ústupu vysokých teplot...antobiotika nenasadili s tím,že máme jít za 6týdnů na kontrolu,protože v ouško nebylo zcela průchodné a měl v něm nějakou tekutinu...takhle jsme absolvovali dvě prohlídky s tím,že se máme objednat v nemocnici na chirurgický zákrok s odsátím tekutiny a případného zavedení gromety...nasadila jsem CDS o síle 25ppm ,vykapávala cca 5krát denně po dobu čtyř dnů a navyšování na 100ppm a poslední den i s D

 

Virózy

  • Daniela Bordovská

Další bod pro CDS Dnes v noci jsem nemohla spát. Bylo mi těžko a asi od 5 rána jsem začala zvracet a lítat na záchod s průjmem. Známe to asi všichni. Dopoledne jsem se snažila chvilku spát,moc mi to nešlo a ve 12 h jsem byla zase v tom stejném kole. Bylo mi hrozně. Po té 12 h jsem si namíchala, po radě Lukiho,  koncentraci 100 ppm a začala ji pít. Hned po hodině jsem se cítila podstatně lépe. Dávky jsem měla asi 4, pak jsem usla. Teď když jsem se vzbudila, tak mám pocit, že jsem maximálně přespaná. Myslím, že na zvracení už vůbec nedojde. Nato, že já jsem většinou tyhle problémy léčila dva až tři dny, je tohle pro mě zase zázrak. Už mám i hlad.

 

Zavodňování

  • Ota Nepilý
V minulých dnech jsem zde řešili asi 3 případy, kdy lidé po užívání CDS2 zažili silnější zavodnění organismu a rychlý nárůst váhy, díky zavodnění, běžné navýšení kolem 3 až 6 kg na váze.
Předal jsem tento dotaz poradci a bylo mi sděleno, že se jedná o špatnou funkci lymfatického systému, kterou způsobují vlasovci v těle. V takovém případě je třeba udělat odčervovací kůru proti vlasovcům, buď antihelmitiky nebo zapperováním, frekvencemi nebo obojím současně.
Vlasovci jsou příčinou mnoha problémů a má je prakticky každý, takže protivlasovcovou kůrou příliš nepokazíte, ale je lépe ji udělat ve spolupráci s poradcem po přeměření.
Jiná rada říkala, že na problémy se zavodněním funguje pití čisté domácí nebo lékárenské destilované vody, která také může mnohé spravit. Ale přikláním se více k teorii odčervení do vlasovců a obnovení správného fungování lymfatického systému.
V tomto případě mohou i dobře fungovat ledviny, ale pokud nefunguje správně lymfatický systém, tak k zavodnění dojde.

 

  • Ota Nepilý

Včera tu Eliška v komentářích zmiňovala, že prý se po CDS2 zavodňuje a nabírá na váze. Kolega mi řekl, že měl podobný případ, kdy se paní po MMS a CDS začala zavodňovat. Vyřešili to pravidelným pitím destilované vody - té domácí nebo lékárenské. Vše se prý po pravidelném pití destilky spravilo. Samozřejmě podpora ledvin bylinami, čaji z bylin je také žádoucí. Na destilovanou vodu jsou i domácí přístroje. Ty levnější v cenách kolem 6-7 tisíc korun. Je velmi vhodné destilovanou vodu i přemrazit! Navíc tato voda je také vhodná i na přípravu CDS2 a MMS.

Zácpa

  • Andrea Santus

Ahojte, mne CDS2 naozaj pomohlo. Ja trpim chronickou zacpou - aj tyzden bez stolice, ale ako som zacala uzivat CDS2 mala som kazde rano vyprazdnenie. S cim som ale mala problem bola bolest hlavy a unava.Prve tri dni som uzivala 10x denne 50ppm a potom som to zvysila na 75ppm. Po tvoch tyzdnoch uzivania som musela skoncit, lebo som letela naspět do Australie. Vyprazdnovanie mam od tej doby stale lepsie a uz su to viac ako dva mesiace co som CDS2 neuzila.Chcem si ho tu zacat vyrabat, len mam trocha strach z mojej vyroby a ci tu zozeniem co potrbujem... Vsak sa ozvem :))

 

Záněty

  • Peter Blava

Mam na nohe zapal okolo nechtu, uz 20 rokov sa mi to vracalo, po tom co som si poranil nohu. Spoza nechtu som obcas vytlacil hnis, je tam asi cast vedla nechtu odumreta. Teraz na to striekam neriedene CDS2 a zakvapkam neriedenym DMSO a po tyzdni to zacalo miznut.

 

  • Ppojistka Dáša Pařízková

Myslím,že já jsem měla také zánět v tom koleni, je zajímavé, že jsem použila opravdu slabé CDS2 a na to DMSO a po asi 5-6 aplikacích je koleno v pohodě. Co mě štve je to, že jsem chtěla to stejné mamce na zatuhlá a bolavá ramena. Zprvu to odmítla, že nemá důvěru, po osobním rozhovoru slíbila aplikaci, ale psala mi, že to vůbec nezabírá, natírá 2 x denně, myslíte, že mám pro ni udělat silnější CDS2?
 

Zlatý stafylokok (MRSA)

  • Lada Fetková
Potvrzuji, kamarád byl semnou u Lukáše s MRSA na noze, před třemi týdny, začíná se mu to hojit, rána po roce se konečně hojí a není otevřená !!!!

Zuby

  • Jaroslav Čeřen

Bolest zubů - moje zkušenost: nikdy jsem s tím neměl problémy, je mi víc jak 40 a konečně přišly. Sem si je měl čistit asi častěji než jen na vánoce Horní pravá stolička začala bejt moc háklivá na studené. Jenže tak háklivá, že jak jsem se jednou napil studeného, bolela pořád. Aj ta krajta a kovářovic kobyla. Něco snesu, ale tohle nee, začalo bolet ucho, celá čelist, pak i oko. No co se dá dělat, porád na cestách, tak šup do sebe ibalgin. Na chvíli úleva a pak znova, pití, co si koupím na pumpě ohřívat, kafíčko lahoda. Jak jsem dojel domů, hrr na cds. Koncentrace tak okolo 500ppm a výplach drž... no jako úst. Lehce to pálilo na jazyku. Ale účinek fenomenální - za hodinu ustala bolest a asi tak po deseti aplikacích se v klidu napiju irské s ledem. Už neexistuje bolest, není citlivost na studené!

 

  • Andrea Hviščová

Kolegyně měla zánět zubu, tak jsem jí dala na vyplachování CDS2 100 ppm, následovala úleva, že se obešla bez Ibalginů a spala celou noc, byla moc vděčná
 

  • Peter Blava 

DMSO s CDS2 nakvapkam na zubnu kefku a cistim zub aj dasno. Mne to pomohlo asi na druhy den. Musel som to aj viackrat za den opakovat a po troch dnoch som uz mal dasno trochu zodrate, ale rychlo to zmizlo. K tomu som aj pil CDS2 cca 100ppm 5x denne 1dc

 

  • Michaela Bordovská

Já zkušenosti mám, dokonce jsem kvůli tomu změnila zubařku. Pořád mi chtěla zub, pod kterým mám stín ( RTG) a snažila se mi vytáhnout bezúspěšně poslední nervík, chtěla mi jej vytrhnout, že se s ním nic nedá dělat. Při každém pokusu zub otevřít a znovu vyčistit i přes dvě injekce to bylo tak bolestivé, že jsem to nevydržela. Začala jsem kloktat během angíny cds2 a všimla jsem si, že to pomohlo i na ten zub. Předtím jsem tam fakt chodila skoro jednou ,měsíčně rok s tím zubem. Po CDS2 zub nebolí. Snažila jsem se zeptat mudry, ať mi vysvětlí..jak je možné, že ten zub nebolí. Řekla jsem jí o CDS, nechtěla slyšet, jen furt opakovala, že mi jej ošetřovat nebude ( mám tam provizorku plombu), jedinně vytrhnout, tak jsem ji požádala, ať mi udělá nový rtg, ale to odmítla. K nove zubařce jdu v úterý. Otok jsem nikdy neměla, tkáň mi to nezničilo, zánět jestli sse opouzdřil, nevím. A zuby mi to nežlutí. Na kloktání a proplachování jsem jednorázově požívala i 500 ppm, ale začni méně, já už jsem otrlejší. Ikdyž mi asi dvě hodiny nefungovali chuť. pohárky , ale mi to neva, hlavně že zub v poho.

 

  • Michaela Bordovská

No já mám zub "nedodělaný" už sedmý měsíc....to mi jej taky chtěla po neúspěšné asi roční léčbě vytrhnout, to jsem odmítla, že max. v narkóze, tak mi dala žádanku do nemocnice, já ji řekla, teď mne to nebolí, půjdu až to bude akutní...tak mi to něčím zapatlejte, když už s tím nic udělat nemůžete a ona mi řekla, že to nemůže, když jeden kanálek nemá dočištěný ( pořád mi tam zůstával kousek nervu, střídavě v klidu, pak zanícený), Odmítla jsem odejít z ordinace s kráterem, takže na moji výslovnou žádost mi tam dala nějakou bílou prozatímní hmotu......a tu mám asi sedm měsíců, jednou , nebo dvakrát se mi zdálo, že to začíná bolet, tak jsem dvakrát vykloktala a dobrý. tady je každá rada drahá....zubaři straší, že hrozí velký zánět, že není možné,m aby se to vyléčilo samo, zánět okostice apod. jako v každém oboru....je to jen na tobě. Já půjdu zub vytrhnout jen v případě, kdy to bude akutní.

 

  • PeterBudisky

pridavam sa ku komentarom, ten bratranec som ja su to v podstate 2 zuby, kde mitahali korene a robili korenove vyplne, len po case sa to zapalilo, tak vyplndali prec a precistovali kanaliky. no proste tento kolobeh s jednym zubom rokaj pol a druhy zub cca pol roka, mam ich momentalne otvorene, preplachujem toCDSkom, citim ze zapal pominulo, ale chcem dodrat 20 dni s touto kurou,preistotu, takze potom by bolo dobre si ich dat vyplnit a uz len dufat, ze tobude uplne naporiadku

 

  • Erick Eraser

dalsibodik pre CDS, bratranec chodil cca rok po zubaroch čo ho boleli zuby alebonervy čo idu do zubov a mal tam zapaly, po 5 dnoch uzivania CDS2, nič. Uplnebez bolesti. Radil som mu kloktat resp. prevalovat v ustach + pitie.

 

  • VikThor Medium

Ano, souhlas s Ivou. Známému se výrazně zlepšila silná pokročilá paradentóza. Vyplachoval si ústní dutinu (držel to v puse cca 2 až 3 minuty a"cedil" skrz zuby). A i jemné čištění zubním kartáčkem spolu s namáčením do CDS se mi osvědčilo na běžnou "údržbu" ústní dutiny.

Kontakt

Lukáš Sehnal

LS.LUCKI@SEZNAM.CZ

Frenštát pod Radhoštěm
www.alternativni-masaze.webnode.cz/
www.elektrosmog-ostrava.webnode.cz/
www.uzivamecds.webnode.cz

777 64 81 94

Skype jméno: Lslucki

Vyhledávání

"V tobě žije člověk,
který hledí ke svému Bohu tváří v tvář,
Je věčný a je v kruhu sedmi velikých duchů.
Je nadevším, co v tobě vzteklé je nebo ustrašené.
Vládne všemi silami horního světa.
Je pánem svého vlastního života,
vlastního zdraví a dokáže to i u druhých.
Nic ho nemůže překvapit.
Žádná nehoda nebo "náhoda" zaskočit.
Nemůže být uveden do zmatků.
A nic ho nemůže překonat.
Zná podstatu minulého, přítomnéh i budoucího."

(z pozmámkového bloku jednoho Velkého člověka, rok 1924)

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode